Pages

Labels

Wednesday 16 July 2014

Fobia yang merimaskan hilang dengan SEFT


Phobia adalah gangguan kejiwaan yang sangat mengganggu penghidapnya. Tak jarang penghidap gangguan phobia tidak biasa berinteraksi dengan baik dengan lingkungan atau masyarakat sekitarnya. Phobia janganlah dibiarkan, phobia harus dihilangkan demi ketenangan dan kebahagiaan hidup Anda.
Anda salah Seorang yang mengalami Fobia?
Fobia terhadap Katak
Fobia bunyi dentuman guruh
Fobia dalam keadaan gela
Fobia cicak
Fobia ular
Fobia lipas
 Fobia Lipan
Fobia bawang
Fobia pisau
Fobia Bola

Fobia merbahaya?
Anda seorang ynag fobia terhadap cicak, dan ketika anda terlihat, bertemu atau melihat cicak Secara tidak sengaja ada akan membaling, menjerit dan menghempas apa sahaja yang berada di tangan anda.. Cuba anda bayangkan  situasi-situasi yang akan menyebabkan fobia menjadi lebih merbahaya.

#Situasi 1
Anda sudah mempunya keluarga, dan anda dikurniakan seorang bayi. ketika sedang anda mendukung/mengendungnya. Anda terlihat cicak yang melintas di kaki anda, Anda akan serta merta membaling/membuang/mencampak dan menjerit. Apa yang terjadi kepada bayi yang sedang anda dukung? adakah ianya selamat?
#Situasi 2 
Sedang anda memandu laju. tiba-tiba seekor cicak jatuh dicermin hadapan kereta yang sedang anda pandu. Anda akan? menutup mata/melompat/melepaskan stereng/ hilang kawalan. Selamatkan kereta anda? Pemandu lain? dannn.. anda?
Menghilangkan phobia dengan cepat dan tepat hanya satu jawabannya
iaitu terapi SEFT. Dengan menggunakan kaedah terapi spektakuler SEFT, 
telah ratusan orang yang bebas dari gangguan phobia hanya dalam kiraan minit saja.
Terapi SEFT adalah terapi paling lengkap karena menggabungkan kaedah dan elemen terapi dari berbagai elemen yang telah ada. Melalui proses yang panjang dan perjuangan yang tak kenal lelah, akhirnya lahirlah SEFT yang kini banyak menjadi buah mulut masyarakat Indonesia dan kini di Malaysia.
Kerana penggabungan berbagai kaedah dahsyat inilah tak jarang gangguan emosi biasanya disembuhkan hanya dalam kiraan minit saja. Tak terkecuali menghilangkan phobia. Tak berkelebihan rasanya jika kami katakan; bahawa penghidap phobia wajib terapi SEFT untuk menghilangkan gangguan phobia yang dihidapnya.
Jika Anda menderita gangguan phobia, segeralah mengikuti training SEFT dan terapi SEFT yang diselenggarakan oleh Pro Mind Solutions & Seft Malaysia
Dalam terapi dan training nanti, Anda akan dibekali kemampuan 
1. menerapi diri sendiri dan 
2. orang lain di sekitar Anda.
Jadi, selain menolong diri sendiri menghilangkan gangguan phobia, Anda juga boleh menolong orang lain yang mengalamami gangguan phobia juga. Anda tidak memperoleh keuntungan buat diri sendiri tapi juga bisa mendapatkan keuntungan buat sesama.

Untuk Pertanyaan ATAU 
maklumat lanjut :
PRO MIND SOLUTIONS
03-89255985 (pej) , 
03-89201139 (fax),
013-3050352 (megat),
019-6413008 (Zuraida),
019-2415157 (Umiza),
010-2807176 (qayum)

0 comments:

Post a Comment

 

Terima kasih

kerana sudi melayar blog kami :)

Hubungi Kami

010-2807176 (Megat)